24.1.14

Mulla on kylmä, ja siksi palaan viime kesään...









Vaikka talvi on ihan jees, tää kylmyys ei just nyt oikein nappaa, mut huom hei! Mä en valita, mä vaan mainitsen. Tää on kaunista. 


Viime kesä hurahti ihan ohi. Nyt on oiva aika palata siihen takas. Vietimme hetken  ehdottomasti yhdessä lempipaikoista KOKO maailmassa. Se on vaan niin rakas, kaunis ja rauhallinen paikka. Itä-Eestissä, pienessä kylässä josta isäni on kotoisin.  Niitä lempipaikkoja on muutama, mutta jos täytyisi mainita 1 Eestistä, mä on ehdottomasti se. On se hassua, ettei se lempipaikka ole se oma koti siellä...  :)




Aikas yksinkertaisen ihanan kaunista. Ei mitään trendikästä, ei feikkiä. Aitoa ja tarpeellista... Kodikasta.



Hyvää viikonloppua!



3 comments:

Juju said...

Kesäkuviani juuri itsekin selasin, ikävä lämpöön!

Mutta ompas komia halkopino, suorastaan seinä!

Tuula said...

Ihania kesäkuvia! Eestistä?
Mä en ole yhtään kaveri talven kanssa... Yhhyh. Ehkä ainoa hyvä puoli on se, että voi lipittää punaviiniä (lämmikkeeksi ja terveyden takia vaan ;) ) ja syödä suklaata.
Mutta kesää kohti ollaan menossa!

Unknown said...

Eilen Tänään Huomenna
Kiitos! Juuh, tämän talouden isäntä on tarkka, siis HYVIN tarkka halkopinojen suoruudesta. Kaikki tehdään tiptop kunnolla, eikä melkein.. ;)


Tuula
Kiitos! Joo, Itä-Eestistä, sieltä mistä mun isä on kotoisin.

Mä en tänä vuonna jaksa talvea yhtään. Odotan vaan kevättä. Mutta ne mä jaksa valittaakaan.

ILOA!