10.3.15

...Kunpa...

..Voisi hallita omia tunteitaan. Kunpa ei olisi niin tunteellinen ja tunteella eteenpäin menevä. Kaikki tuntuu aikas raskaalle ja pienetkin asiat tuntuvat isoille. Olemme painineet isojen päätösten äärellä ja vaikka päätökset on tehty ja juna lähti liikkeelle, oma mieliala on niin vaihteleva. Mikä mättää? Hormoonit? Epätasapainoinen ämmä? Yrittäjän epävarmuutta? Pelkoa? Vai vaan sitä ns. normaalia?  Sen olen päättänyt että blogiin pistän ylös asioita...

Terv. epävakaa yrittäjä-ämmä

3 comments:

Laura said...

Ohoh, miten mä en ole huomannut ollenkaan että tännehän on tullut päivityksiä? :) (no, mulla oli itsellä tässä just taas vähän taukoa.. ;) )

Tsemppiä, onhan ne muutokset aina jänniä ja mietityttäviä... :)

Tuula said...

Kunpa voisikin hallita tunteitaan (ja ajatuksiaan) paremmin. Tsemppiä päätöksiin ja kaikkeen ♥

Teija said...

Hey you dearest dear Anni!♥ Miusta on just ihanaa, että oot tommonen tunteellinen oma ittes!♥ Tosi fantsua, että laittelet tänne ylös tuntemuksias. Tunnistan niistä itsenikin aika hyvin. Tasapainoton ämmä=mä koko tän talven. Nyt alkaa helpottaa, oon alkanut antaa mennä ajatuksen tasolla, katsotaan mitä tulee?

Emmä kestä, ei saatu tänä talvenakaan aikaseks ajella Imatralle. Jo 2 talvea välissä :/ Mutta Ilkka itse asiassa just suunnittelee jotain kesäreissua sinne suuntaan Saimaalle ja Punkaharjulle yms. Sitten näen ihanan ruukin :)

Ja joo, laitan tulemaan viestiä kuhan saan aikaseksi... oot ajatuksissa!