7.4.10

Mä haluan...



Mä haluan kasvattaa omat sipulit, salaatit ja persiljat. Olenhan mä piru vieköön puutarhuri! Kyllä minä pystyisin kasvattamaan ne, eikö niin? Mä haluan sen kasvihuoneenkin, mutta se ei mahdu pihallemme. Viljelylaatikon mä saan jonnekin tungettua, eikö niin? Eikö niin, että se tekisi hyvää mun mielenterveydelle? Eikö niin että tytsymme tykkäisi kastella äitylin kanssa pikkuisia taimia? Eikö niin, ettei mieskään voisi olla vastaan yhtä pientä puista laatikkoa jossa kasvaa muutama taimi? Ja eikö niin että sen lisäksi voisin saada sen ihanan valkoisen leikkimökin tytsylle (lue: äitylille)? Ja-ja-ja ne kesäkukat koreihin ja laatikoihin haluisin just nyt kans! Ja omenapuun!!! Ja hiekkalaatikkoon lisää hiekkaa... Ja-ja-ja...



Haluaa


  • Aurinkoa
  • Lämpöä
  • Energiaa
  • Puutarhailua
  • Mullan tuoksua
  • VILJELYLAATIKON!!!




ps.
Uhh, pelkkää haluamista.
Tänään tuli taivaalta vielä
hiutaleita. Ei-ei-ei!!!

4 comments:

Teija said...

Kuulostaa vallan kivoilta haluilta..! Oon aika tykästynyt niihin Kekkilän uusiin vaja/kasvihuoneisiin, mutta hinta vaan on aika kova? Yrttejä ainakin voi helposti kasvattaa vaikka ikkunalaudalla.

Kevätiloa sinne!

Marjis said...

Meillä oli edelliskesänä pihassa trukkilavasta tehty pieni viljelylaatikko. Viime kesänä taas oli pienessä vanhassa puulaatikossa yrttejä kasvamassa.

lilla a said...

Ihana,minäkin haluan.

Unknown said...

Teija
Thanks! totta, mäkin kävin ihastelemassa vajoja/kasvihuoneita. Kivan näköisiä ja tyyliltään vallan miunlaisia. Mut ei - ei mahdu pihaan ja hinta.


Mannukka
Thanks! Mäkin sain jo luvan itsutukseen vanhan jokun lavan reunoihin.. Ei oo yhtä nätti kun tuo, mut saa kelvata.

Lilla a
Thanks! Niin minustakin, NIIN kovin ihana.