7.1.09

Siivoiluja, järjestelyjä ja lukemista...

Olen siivonnut. Olen nimittäin siivonnut tätä blogiani, jos et sattunut huomaamaan. Olen poistanut/ siirtänyt blogi- ja linkkilistani tuonne muualle, jotta tämä "corneri" pysyisi siistinä. Sieltä haen sitten ne luettavat blogit ja täällä cornerissa vaan kirjoittelen... Huomasin "niitä" siirtäessäni, miten paljon blogeja listaani onkaan kertynyt. Olen niitä lisäillyt ja lisäillyt, joitain jopa ns. ilman lupaa.

Tässä siis näin julkisesti lupa:
Jos/kun blogisi on listallani ja sen lukemisesta kovasti nautin, saahan se sielä olla? Jos ei, ilmoitathan siitä minulle niin poistan sen sieltä. Kiitän!

Jos jollain on blogi, jonne toivoo vierailuani, jätäthän merkinnän... :-) Miellelläni kurkin uusiin nurkkiin! Mielelläni "tutustun" uusiin ihmisiin.

Kuulumisia myös:
  • Flunssa helpottaa.
  • Kurkkukipua silti.
  • Yläkerran huoneen maalaus edistyy.
  • Koulutehtävän teko jumittaa.
  • Tekemättömien asioiden lista kasvaa.

Muuta ajankohtaista:
  • Tyttärelle synttärilahjan hankintaa.
  • Uuden sängyn hankintaa.
  • Rakennusmateriaalien hankintaa.
  • Asiointi kirjastossa.
  • Koulutehtävien tekoa.
  • Remppailua yläkerrassa.
  • 2 työvuoroa (illat)
  • Hääpuvun hankinta.
  • Häämessut.
  • Tyttären 3-v synttärit.
Lyhyesti ja ytimekkäästi. That's it for now.

2 comments:

Peikonlehti said...

Joo-o, tein kanssa omassa blogissani linkityksen aivan toiselle sivulle, missä näkyy "seurailun alla olevien" blogien lista. Näppärää!

Palatakseni vielä dokumenttiaiheeseen, niin olen kuullut tuosta sofa surfing -systeemistä, aika hauska! Muutenkin olen samoilla linjoilla kanssasi; uusiin ihmisiin tutustuminen on todella mielenkiintoista!

Voisimmehan ajatella "surffausta" Suomen mittakaavassa... hih =)

Unknown said...

Peikonlehti:
Kiitos kommentista. Juuh, kenenköhän blogista taisin bongata tuon linkityksen/ idean siistimiseen? Ettei ollutkin sulta? Jokatapauksessa silmää mielyttää tää nykyinen enemmän.

Tässähän on hyvä alku tälle "uusiin ihmisiiin tutustumiseen" :
Mä oon Anni, Hauska tutustua! Hihh!! Ja kohta surffaillaan sohvilla! ;-)