6.2.10

8000




8000 kertaa käyty lukemassa. Wow, tai noh, MULLE wow. Mietin: kuka, miksi.. Miksen ole laittanut laskuria heti blogin alussa? Pahoittelut, en pysty (vaikka haluaisinkin) arvontaan juuri nyt. Yritän aivopestä itseäni ajattelemalla kevyitä juttuja: täydellisen kaapin metsästystä olkkariin, vaatteita kevääksi, kenkiä, tukkamalleja.. Aivopesu onnistuu, mutta vain lyhyeksi hetkeksi. Päivä kerrallaan siis mennään eteenpäin. Edessä on työntäyteinen helmikuu. Kunpa jaksaisi.









(Kuvat: Pilgrim, Accessorize, El Naturalsita)



***


Kylmä talvi jatkuu vaan. En osaa enää iloita siitä. Odotan kevättä, puutarhailua, kukkia.. En jaksa kylmää. Tee lämmittää. Tee lohduttaa. Tee on.. Tee vaan on. Celestial Seasonings teetä hamstraan Tanskan "Tiimarista" joka kerta kun olen Tanskassa. Olen törmännyt muutamiin makuihin Suomessakin supermarketin hyllyssä, mutta jatkan traditiotani.



Kuva: http://www.celestialseasonings.com/





Sorry, ihan turha
postaus taas.



4 comments:

Niina K said...

No höh, ei yhtään turha postaus. Päinvastoin annoit mulle (toiselle tee friikille) loistavan vinkin. Kiitos!! Ja aina ei oo pakko jaksaa ja joskus se on hyvä sanoa ääneen, sekin monesti helpottaa. =) Kaikkea hyvää!!

Unelma-alli said...

Täällä myös yksi "teeholisiti" ;)
Teetä kuluu muki tolkulla päivässä, ja kaikensorttisia; vihreää, rooibosta, kamomillaa, maustettuja...
Millä tuulella milloinkin olen.
Näyttää tosi houkuttelevalta tuo sinun Tanskalainen teevalikoima.

Teija said...

8000, WOW! (Mulla ei oo kävijöistä mitään hajua, kun en oo laskuria laittanut.)

Kivan näköisiä kamppeita myös tässä, varsinkin tuo sininen tunika! Ja laukut..

Mä join ennen enemmän teetä, mut nyt olen ihan koukussa kahviin :/ Jollen aamulla pikimmiten juo kahvia, alkaa pää jomottaa? Huolestuttavaa! Tee on niin paljon paremman makuistakin, ja enemmän vaihtelua. Kauniita teepakkauksia sulla!

Ja mukavaa talvista viikkoa toivottelen myös, koetahan jaksaa vaan :)

Unknown said...

Niina,
Kiitos ihanan kannustavasta kommentista!!


Unelma-Alli,
Kiitos kommentistasi. Täällä menee teetä monta mukillista päivässä.. :)


Teija,
Kiitos ihana!! Kyl on jaksettava.. mut odotan NIIN kevättä!